BUJ

APMAKSAS VEIDI

Apmaksas veidi

Norēķināties par pasūtījumu iespējams pasūtījuma veikšanas brīdī, izmantojot:

  • Swedbank internetbanku. Noformējot pasūtījumu, pie apmaksas veida izvēlieties opciju “Swedbank” un sekojiet tālākām instrukcijām. Pēc maksājuma apstiprināšanas, noklikšķinot pogu “Atgriezties pie tirgotāja”, Jūs nokļūsiet atpakaļ pakopats.lv un uz Jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins.

 

  • Maksājumu karti. Noformējot pasūtījumu, pie apmaksas veida izvēlēties opciju “Maksāt ar karti” un ievadiet maksājumu kartes datus atbilstoši prasītajai informācijai. Pēc maksājuma apstiprināšanas, noklikšķinot pogu “Atgriezties pie tirgotāja”, Jūs nokļūsiet atpakaļ pakopats.lv un uz Jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins.

 

! Norēķināties skaidrā naudā pasūtījuma saņemšanas brīdī vai ar pēcapmaksu nav iespējams.

PREČU ATGRIEŠANA

Kā es varu atgriezt saņemtās preces?

  • Privātiem klientiem ir tiesības 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas atgriezt preces Omniva, SIA, aizpildot Atteikuma veidlapu un nosūtot to uz info@omniva.lv. Atkarībā no radušās situācijas, klientam ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu, un/vai kompensāciju atbilstoši situācijai.
  • Biznesa klientiem ir tiesības 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas un saņemt atpakaļ pasūtījuma summu, ja Omniva nav veikusi atbilstošu pasūtījuma piegādi – piegādātās preces daudzuma, kvalitātes vai sortimenta ziņā neatbilst pasūtītajām precēm.
  • Veicot preces atgriešanu, klientam jāņem vērā, ka prece nedrīkst būt bojāta, lietota un tās izskats nedrīkst būt būtiski mainīts. Klientam jānosūta atpakaļ iegādātās preces uz Omniva adresi: Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, Latvija.
  • Ja atgriežamā prece atbilst minētajām prasībām, Omniva, SIA veic naudas atmaksu ne vēlāk kā 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas Omniva sūtījumu terminālī.
  • Izdevumus par preču atgriešanu sedz klients, ja vien atgriešanas iemesls nav tas, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam.

Kā tiek atgriezta nauda par atgrieztu preci?

Pēc atgriezto preču saņemšanas tās tiks pārbaudītas un pieņemtas. Naudas līdzekļi tiks atgriezti ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču nosūtīšanas Pārdevējam.

Ko darīt, ja saņemtā prece neatbilst pasūtītajai, ir ar defektu?

Ja saņemtā prece ir ar defektu vai neatbilst pasūtītajai, nekavējoties informējiet par to klientu apkalpošanas centru info@omniva.lv . Vēstulē norādiet pasūtījuma numuru un īsi izklāstiet problēmu. Ja iespējams, pievienojiet arī preces defekta fotogrāfiju.

PASŪTĪJUMI

Vai saņemšu informāciju par pasūtījuma izsūtīšanu?

Jā, kad pasūtījums tiks izsūtīts, e-pastā saņemsiet vēstuli ar informāciju par izsūtīšanu.

Kad saņemšu pasūtītās preces?

Pasūtījumu piegāde uz jebkuru Omniva pakomātu vai ar Omniva kurjeru 2 darbdienu laikā no pasūtījuma veikšanas dienas.

Vai pasūtījums ir apstiprināts?

Kad pasūtījuma veikšanas pēdējā solī tiek veikta apmaksa, Jums uz e-pasta adresi tiks nosūtīta informatīva vēstule par pasūtījumu. Ja e-pasts nav saņems, pārbaudiet “Spam” sadaļu.